O tistem, kar kljub drugačnem času ne govorimo prav radi. > Učbenik vedeževanja
KARMIČNE ASTROLOŠKE KARTE 2. del
Maja:
Vedno mi samo :So pade ... :o
Očitno imam svojih 5 minut. ;D
Škratinja Nagaya:
--- Quote from: Tejka on November 15, 2011, 04:09:05 PM ---
--- Quote from: Pika on November 09, 2011, 06:21:09 PM ---Prosila bi za eno karto v zvezi z mojo hčerko.
Odločam se o nekem vpisu na dejavnost, ki ni kar tako... pa bi želela eno sporočilo v pomoč pri odločitvi.
Hvala!
:-* :-*
--- End quote ---
Sem ti izvlekla Neptuna. Mislim, da to ni ravno najboljša dejavnost zanjo.
--- End quote ---
Hmmmm.
Ja no bom vidla, zdaj je že vpisana.
Hvala! :-*
A pa ni Neptun povezan z umetnostjo, fantazijo?
Ker gre na ure violine, po lastni želji.
Tejka:
Je povezan ja.
Škratinja Nagaya:
Sem šla brat o Neptunu. Tole sem skopirala z intrerneta:
"Neptun je eden od najkasneje odkritih planetov in mnogi astrologi v njem vidijo fino naravo, ki je podobna glasbi. Zato, Neptun prinaša občutke idealizma, duhovnosti, umetniške in glasbene talente, kar je podobno planetu Veneri."
Nekoč mi je astrologinja razložila, da se Neptuna drugače interpretira pri umetnikih, saj je v tem primeru recimo "ugoden".
Zato razmišljam, če si karto lahko interpretiram tudi na ta način, namesto kot "iluzijo, nejasnost, meglo itd...".
Deklica kaže precej umetniških nagnjenj, njena domišljija je osupljiva.
Maja:
--- Quote from: Jane on October 25, 2011, 12:04:41 PM ---
--- Quote from: Maja on October 10, 2011, 02:14:16 PM ---
--- Quote from: Tea on October 10, 2011, 02:09:54 PM ---
--- Quote from: Maja on October 10, 2011, 02:02:42 PM ---Lahko eno kartico za moj razgovor?
--- End quote ---
Karta Sonce ;)
--- End quote ---
Oooooooooo!!! Zažigam. ;D
Joj, da bi le bilo ... Sicer je delovno mesto v Ljubljani ... Ampak je za nedoločen čas pa ziher ponoči ne delajo. :D
--- End quote ---
Kako pa je bilo s tem ;)
--- End quote ---
No, tu sem včeraj dobila negativen odgovor ... Kaj je karta potem hotela povedat? ???
Navigation
[0] Message Index
[#] Next page
[*] Previous page
Go to full version