...ker je Neo počasen, razmišlja na drugačen način kot šola od njega pričakuje...
Prepričanja?
Ne, Jernej, dejstva. Ali drugače rečeno, motnje v koncentraciji. Diagnoze so potrjene s strani strokovnjakov. Kar se tiče razlage, pa potrebuje drugačen pristop kot ga imajo trenutno v šoli. Da sploh ne govorim o tem, da se otroci dandanes učijo istočasno pisati velike in male tiskane črke naenkrat, malo in veliko začetnico ter tvorjenje povedi. To je smrt za otroke z učnimi težavami.
Kako te razumem.
Sicer imam "normalnega" otroka.... ampak..........
Uf, ta naš pravni sistem.
Pri normalno (kako mi ta beseda ne sede, saj smo vsi normalni) razvitih, mislečih, funkcionalnih.. otrocih, jih razdelijo v tri skupine. Tisti "ta počasni", tisti "nornalni" in tisti "geniji". Avtomatsko jih kategorizirajo in greš lahko na trepalnice in se trudiš... vendar je otrok zaznamovan iz strani države. Kako potem otroku doma razložit, da je "normalen" in da mu lahko uliješ toliko samozavesti, da gre s pokončno glavo skozi šolo, kljub temu, da je nižje kategoriziran in po pravni plati se ne more primerjati z drugimi, višje ocenjenimi.
Preveč za majhne glavice.
Gaja, želim da ti uspe in ti tudi bo.
(zakaj je sistem tako naravnan, da bi bilo najbolje, da otrok predno prestopi prag šole, že zna vsaj velike tiskane črke in tekoče računati do deset..... Kam bomo še prišli)