Ali se da iz karte razbrati recimo neko specifično lastnost?
Recimo: vožnja. Obstaja kakšna povezava med planeti/hišami ipd, kjer je nakazano, da nekomu ne leži vožnja, promet, ceste, hitrost?
Ne gre za strah, ampak kot da ne bi obstajala ta sposobnost.
Joj,kako kompliciram. Upam,da razumete vprašanje.
Iz karte se seveda da razbrati lastnosti. Da se razbrati torej fizično, kakšen je človek, potem njegov karakter, njegovi talenti, njegove preizkušnje, izzivi itd.....
Seveda te danosti potem lahko premagujemo, časovni okvir za to pa so tranziti in progresije.
Torej ob rojstvu dobimo zapise, če hočeš, lahko rečemo načrt življenja. Osnovni krog. Potem planeti krožijo po tem krogu in v danem trenutku sprožijo natalni zapis. Takrat se z našim razvojem, danostmi itd. nekaj dogaja. Tu pa nastopi naša svobodna volja, ko lahko nek dogodek vidimo tako ali drugače, se naj tako ali drugače odzivamo itd...
Večja dinamika je v natalni karti, večja možnost samorazvoja osebe je. Če je natalna karta v zelo skladnih pozicijah, pa v progresivnem in tranzitnem dogajanju sledi nekaj disonantnih pozicij, bo tak človek imel s tem večje težave.
Torej astrolog bo najprej proučil natalno karto, potem pa bo proučil še vso zgodovino človeka, da bo lahko opisal trenutno dogajanje osebe.
Seveda pri tem preraščanju in ozaveščanju pomagajo vse tehnike, ki poleg astrologije govorijo o samospoznanju. Med temi je najmočnješa sigurno theta.
Vendar se tudi theta tehnike loteva vsak človek na način, ki je zapisan v njegovi karti.
Kaj je osnova theta tehnike?
Prvo je zmožnost misliti in afirmirati. Na kakšen način nekdo to dela, je zapisano skozi njegovega Merkurja. Torej natalnega Merkurja, potem pa seveda tudi, kako se je Merkur pomikal glede na človekovo starost skozi horoskop, kakšne lekcije in izkušnje si je nabral /glede na to, katerih natalnih zapisov se je že lotil/.
Druga stvar je potem postaviti si cilj. Kaj sploh želimo. Za to je zaslužno Sonce. In seveda je razlika kaj si nekdo sploh želi in koliko je ustvarjalen pri tem, da si želi.
Tretja stvar je Luna. Pri theti je zelo pomembno, da tisto kar manifestiramo tudi občutimo, kot da že imamo. Z disonantnimi pozicijami Lune, tako natalno, kot v progresijah in tranzitih, bomo to zelo težko dosegli, oz. z manjšim potencialom
Četrto je seveda Venera, s katero lahko nekako ovrednotimo vso zadevo. Venera govori tudi o naši lastni vrednosti v odnosih do drugih. In le-ti so zelo pomembni tudi ko govorimo o zrcaljenju.
In ne nazdanje tudi Mars. Z njim se premikamo, se borimo, dosegamo cilje, se potegujemo za stvari, ki jih želimo. Mars je moč, da delamo korake itd......
In na vrsti sta še Jupiter in Saturn. Jupiter kot optimist: vse je možno. In Saturn kot tisti, ki po mojih izkušnjah dela v življenju in seveda tudi pri thetiranju največ štale.
Kajti Saturn je planet omejitve, meje, fizičnega. In da bi šli lahko v theto, ga seveda moramo premagat. Moramo verjet, da lahko vse fizično spremenimo v drugo obliko, kar pa Saturn ostro zavrača. Theta govori, da meja ni, da je vse možno. Z močnim Saturnom v karti, bo človek zelo zelo težko šel preko teh Saturnovih meja in se prepustil univerzumu.
Vesolje ..... to je Uran..... Ki je točno nasprotje Saturna. Kjer Saturn postavlja meje in omejitve, tam Uran dela revolucijo in jih zavrača. Je anarhist, če hočeš.
In imamo seveda tudi Neptuna. Z dobro postavljenim Neptunom smo lahko odlični thetki in thetke, lahko pa nas tudi odnse v svet fantazije. Z Neptunom je vse možno. Z njim sanjamo z odprtimi očmi, smo brezoblični, smo voda, para, zrak ......ki vemo da je, pa vednar ga ne vidimo, ali pa ne moremo spraviti v obliko /protiutež Saturnovi temi/
In konec koncev imamo tudi Plutona, ki je zaslužen za smrt in rojstvo. In ob vsaki spremembi, ki jo naredimo na sebi, na nek način umremo, nehamo obstajat na nekem nivoju in se rodimo drugi mi. V vsakem orgazmu naprimer doživimo svojega Plutona.....
No, evo ...............tako nekako na kratko ....... vabljene v mojo šolo astrologije ....

No, glede šofiranja pa takole
Za vožnjo in šofiranje je odgovoren Merkur in 3 hiša. Tam vidimo, kako bo nekdo deloval v prometu, kakšen izkušnje ga čakajo in tudi kakšno prevozno sredstvo si bo nabavil.
