Tea prosim mitološko ozadje za pravico. Hvala

PRAVICA
Atena, boginja pravičnosti /njen oče je bil Zevs, kralj bogov/
Uran ga je opozoril, da bo njegov otrok, če ga bo imel s svojo prvo ženo, Metis, boginjo modrosti, močnejši od njega. Da bi to preprečil, je Zevs pogoltnil Metis preden je rodila otroka, ki ga je nosila pod srcem. Kmalu zatem je Zevsa mučil strašen glavobol. Da bi ga pozdravil, mu je Hefajst, bog kovaštva, razcepil glavo z bornasto sekiro in iz zevajoče rane je z zmogoslavnim krikom skočila poplnoma oborožena Atena
Ti svetujem, da si prebereš knjigo Babje boginje; v horoskopu pa se lahko malce poigraš s postavitvijo Pallas Atene, če želiš
Ko so to videli, so vsi Nesmrtniki osuplo in polni strahospoštovanja obstali. Boginja je postala Zevsov najljubši otrok in to je sprožilo ljubosumje ostalih bogov.
Atenina bojevniška nagnjenja so bila očitna že pri njenem rojstvu, a so bila precej drugačne kot pri bogu vojne Aresu. Umetnost vojskovanja, kot jo je gojila atena, ni izjajala iz ljubezni do vojne in pobijanja, temveč iz njenih visokih načel in hladnokrvnega prepoznavanja nujnosti boja za podporo in ohranitev resnice. Bila je bolj strateg kot surov borec in je uravnvešala Aresovo telesno agresijo in silo z logiko, diplomacijo in bistroumnostjo. Varovala je pogumne in drzne in postala varuhinja mnogih junakov. A pomoč, ki jo je nudila Perzeju, Odiseju in drugim slavnim vojščakom, je bila vedno orožje, ki ga je bilo treba uporabiti bistro, načrtno, daljnovidno.
Atena je bila zaradi sovje kreposti svetla izjema v olimpijski družini. na neprecenljiv način je služila človeštvu. Ljudi je naučila udomačiti konje in spodbujala je spretnosti in dejavnosti kot so tkanje in vezenje. Njene dejavnosti niso bile povezane le z uporabnim delom, temveč tudi z umetniškim ustvarjanjem. Bila je boginja, ki je kultivirala ljudi, a ko je bilo potrebno obvarovati miroljubno civilizacijo, ki jo je podpirala, je postala neizprosen vojščak.
Na notranji ravni je Atena, boginja pravičnost, podoba edenstvene človeške sposobnosti reflektivne presoje in racionalne misli. V grških očeh je bila ta zmožnost božanska in je ločevala človeka od živali. Ljudje so videli Ateno takšno kot se je rodila iz glave velike Zevsa. bila je neomadeževana s telesnostjo matere, ki bi jo lahko povezovala s telesnimi in nagonskim svetom ki nas povezuje z živalmi. Atena ni presojala na podlagi osebnega občutka, temveč na podlagi nepristranske objektivne ocene vseh dejavnikov, ki so vplivali na okoliščine, ter na etičnih načelih, ki predstavljajo čvrste smernice za izbiro.
Atenino krepost razumemo kot simbol brezhibnosti in čistoti reflektivne zmožnosti, na katero ne vpliva osebno poželenje. Njeno poučevanje spretnosti in umetnosti prav tako odseva sposobnost uma, da nadzoruje neukročeno naravo in jo peobrazi z jasno vizijo in objektnivm načrtovanjem. Njena pripravljenost, da se raje bori za načela kot bi sledila strasti, izvira iz sposobnosti uma, da izbira na temelju refleksije in obdrži nagone pod nadzorom.
Karta Pravice je prva od štirih kart velike arkane, ki so se tradicionalno imenovale Štiri moralne lekcije /pravica, Zmernost, Moč in Puščavnik/ - ukvarjajo pa se z razvojem tistih človeških zmožnosti, ki jih nujno potrebujemo, če hočemo biti učinkoviti v življenju. Vse prispevajo svoj delež k temu, kar psihologija imenuje formiranje ega, občutka jaza, ki ga mora imeta vsak, da bi lahko doživel občutek vrednosti.