Nenavadno. Ne govorimo le o vesoljcih. To je svet. Nenavaden kajpak. > Na zemlji nismo sami

Nepojasnjeno

<< < (14/35) > >>

Mačica:

--- Quote from: Gaja on October 31, 2009, 09:15:10 PM ---Mačica, ko sem brala Princesin odgovor tebi, sem dobila kar kurjo polt in je to potrditev več, da si v enem izmed prejšnjih življenj delala v tej operi. Sama sem te videla kot operno pevko in kolikor vem, imaš te talente tudi v tem življenju.

 :-* Gaja

--- End quote ---

Ljuba Gaja, zdaj pa je mene zazeblo, pravzaprav ne zazeblo, ampak čez mene je kar nekaj šlo.  Nek srh. Ja, imam te talente in prav zdaj intenzivno delam na njih. Ne sicer v smeri opernega petja... ;) Bom jutri zjutraj šla v meditacijo in poročam.

Andres:
Drži. 

Torej sva vsaj dva za to. Predlagam, da vsi ki boste sodelovali napišete zgoraj omenjeno in pošljete meni na PM.  Bom nadalje potem tu objavil.

Andres

Andres:

--- Quote from: Mačica on October 31, 2009, 09:40:08 PM ---
--- Quote from: Gaja on October 31, 2009, 09:15:10 PM ---Mačica, ko sem brala Princesin odgovor tebi, sem dobila kar kurjo polt in je to potrditev več, da si v enem izmed prejšnjih življenj delala v tej operi. Sama sem te videla kot operno pevko in kolikor vem, imaš te talente tudi v tem življenju.

 :-* Gaja

--- End quote ---

Ljuba Gaja, zdaj pa je mene zazeblo, pravzaprav ne zazeblo, ampak čez mene je kar nekaj šlo.  Nek srh. Ja, imam te talente in prav zdaj intenzivno delam na njih. Ne sicer v smeri opernega petja... ;) Bom jutri zjutraj šla v meditacijo in poročam.

--- End quote ---



Mačica.  Spodaj bom dodal link s slikami. Menim, da bi ti moral biti objekt vsaj malo znan.  Če je tako ti potem izdam tudi še lokacijo kje ta objekt tudi stoji.  No, četudi ti ne bom nič znano bom povedal kaj za eno to poslopje tudi je.  




A zdaj nam pa še operna pevka manjka??  Sem imel eno, ki se je deset let na mene drla, kar je podobno opernemu zavijanju.  :D :D

Andres



http://ab.id.au/gallery/d/7045-3/IMG_0709.JPG

Andres:
Uh jebemo kakšno napeto portirstvo. 

Sestavil sem tekst za tole temo in ga bom spodaj tudi nalimal.
Zanimivost se pojavlja, da sem tam videl Pariz leta 1698.  Tako sem kaj hitro odtipkal tudi v Google  Paris 1698 in dobil eno od slik:


http://www.cyclopaedia.org/frontispieces/1698frontis.jpg  Tisti, ki me poznajo malo bolje bodo takoj razpoznali zakaj točno to sliko, drugim pač zaupam, da se sam ukvarjam, četudi le občasno točno s tem kar je predstavljeno na sliki.  Gre za izračunavanje po sveti geometriji.    Zanimivo tudi, da za vsaj 60% vseh ki so na sliki narisani vem čemu služi njihovo delo, oziroma kakšen pomen ima to kar delajo.   Tudi ni naključno, da v ozadju slike piše Theologia saj podobne stvari se navadno ne učije, cerkev pa ima takšne ljudi zaposlene.. Torej se nekaj uči le v teološki fakulteti, v za to specializiranih faksih in v Vatikanu verjamem. 
Zanimivo tudi, da je ta slika  kot vidim delno povezana z astrologijo, meni kot vam vsem pa v tem življenje ni to neka veda, ki bi se ji morali odrekati. 
Istočasno tudi ne verjamem, da je ta slika plod nekega umetnika in njegove domišljije. Preprosto je risal iz nekega balkona dol kako drugi delajo državi pomembno nalogo.












Pariz
1682, letnica ne vem,  če je točna.
Ime Jacques. 18 72.  Ulica kjer sem se gibal, verjetno stanoval je imela hišno številko  18 ali 72. 
Žena ali neka ženska Priscille. Rodila je sina Jacquesa in hčerko  Claudijo,  morebiti celo Animo.  Potem je bil še en sin, ki je delal v instuciji, zavodu, nekaj pač.
Moje delo.  Ne vem. Morda sem bil  v uradu kot nek varnostnik v neki instituciji sigurno pa ne v hotelu.   Kasneje sem celo napredoval  in postal uradnik.  Sestajal sem se tajno z nekimi čudnimi ljudmi.  Ni bila to preprodaja, temveč  nekaj zakulisnega. 
Moja žena je precej šivala in doma skrbela za družino.  Očeta in mater sem izgubil precej zgodaj za neko nevarno boleznijo.
Precej sem se ukvarjal z nečim na travi. Ne vem, morda je bil to šport na travi, mogoče pa da je šlo za obrezovanje sadovnjaka on gojitev raznih dreves, ter vsega kar spada v vrt.

Eden mi je ponudil  dobro vsoto, da bi nekaj zanj naredil. Bilo je to na pol legalno in na pol nelegalno.  To sem tudi storil. Mogoče sem tudi po tej zvezi potem postal uradnik.   Ta eden, ki je to ponudil je imel brke.

Pariz  tistikrat sploh ni bil veliko mesto. Nič čudnega, da je imel vsak svoj vrt.

Ob tem ko mislim kaj naj bi bilo v zvezi z opero,  morebiti lahko napišem, da sem imel odnos, seksualni kajpak, z operno pevko.  Bila je rdečelasa debelejših lic in dobrega oprsja.  Kar nekaj časa sva imela skrivna srečanja, zadnjič je bilo to na ulici 15 v nekem prašnem stanovanju..  Lahko tudi opišem, da bi ta operna pevka  seksala z vseh strani, kakor koli in kamor koli. Škoda, ker ji je glas poniknil z njenim odhodom, 15 let po tem zadnjem seksu.  Rodila se je kasneje, spet kot pevka, vendar  je bilo to v  Strasbourgu.  Operna pevka je imela dva abortusa in enega otroka,  fantka, za katerega so skrbeli drugi. 
Danes ta otrok živi v Sloveniji in se ga najde  v Prekmurju.  Njegovo otroštvo je bolj otožno,  kljub  vsemu pa še vedno išče svojo mamo, kljub temu, da ni več otrok.    Njegov priimek, ime ali nadimek  se končuje na ikec. Mogoče mu je ime celo Stanko.    Možno je tudi da se ga najde kje na kakšni strani, če se odtipka v Google:  otroci čreda.


Andres:

--- Quote from: Andres on November 01, 2009, 02:57:55 AM ---Uh jebemo kakšno napeto portirstvo. 

Sestavil sem tekst za tole temo in ga bom spodaj tudi nalimal.
Zanimivost se pojavlja, da sem tam videl Pariz leta 1698.  Tako sem kaj hitro odtipkal tudi v Google  Paris 1698 in dobil eno od slik:


http://www.cyclopaedia.org/frontispieces/1698frontis.jpg  Tisti, ki me poznajo malo bolje bodo takoj razpoznali zakaj točno to sliko, drugim pač zaupam, da se sam ukvarjam, četudi le občasno točno s tem kar je predstavljeno na sliki.  Gre za izračunavanje po sveti geometriji.    Zanimivo tudi, da za vsaj 60% vseh ki so na sliki narisani vem čemu služi njihovo delo, oziroma kakšen pomen ima to kar delajo.   Tudi ni naključno, da v ozadju slike piše Theologia saj podobne stvari se navadno ne učije, cerkev pa ima takšne ljudi zaposlene.. Torej se nekaj uči le v teološki fakulteti, v za to specializiranih faksih in v Vatikanu verjamem. 
Zanimivo tudi, da je ta slika  kot vidim delno povezana z astrologijo, meni kot vam vsem pa v tem življenje ni to neka veda, ki bi se ji morali odrekati. 
Istočasno tudi ne verjamem, da je ta slika plod nekega umetnika in njegove domišljije. Preprosto je risal iz nekega balkona dol kako drugi delajo državi pomembno nalogo.


--- End quote ---



Tole nočno portirstvo mi kot kaže zelo koristi. Skačem iz ene na drugo povezavo, še najbolj zaradi zgoraj opisanega.  Rožica lepa pa je kajpak tudi v raznih povečanih slikah v tem linku. http://www.cyclopaedia.org/frontispieces/
Upam, da bo množica med vami razumela kaj sploh hočem s tem povedati, saj nenazadnje gre za nekaj kar bi morala imeti vsaka država, a je predvsem med vojno drugo svetovno vojno vse to zamrlo, ćetudi jebilo na višku okoli 1850-1890 leta. Ni bil to čas baroka?


Tako sem pogledal malo dlje in ker se v tem življenju pravzaprav bašem z zemljevidi oziroma kartografijo, ter vplivom lokacij na dololen del zemlje, države, mesta, vasi, bi bržkone zgoraj opisani Jacques znal kaj takega. In tudi našel sem ga. Ne le enega. Vprašanje je le kateri je pravi.

http://www.maphist.com/artman/publish/article_110.shtml

Ob tem je tudi zanimivo, da ima ta zgoraj omenjeni link maphist popolnoma isto internetno platformo kot pa Katedrala. Hmm.   A vendarle kartografija je nekako sama po sebi preveč lahka, da bi se z njo ukvarjal v katerem koli času mojega bivanja.  Bržkone gre za kartografijo in nadalje kot omenjeno zgoraj, lociranje za gradove, cerkve in pomembne državne objekte.

Zanimivo, da sem do vseh teh podatkov prišel skozi eno samo ključno besedo, ki je nekje na enem zemljevidu napisano. Gre za ključne besede:  society for the diffusion of useful knowledge  Kaj vem, morda se celo včlanim še k k njim.


Andres


 Našel sem društvo kamor bi se lahko vpisal

Navigation

[0] Message Index

[#] Next page

[*] Previous page

Go to full version