Usodne osmice

Prispevki ki se jih uredniki medijev najpogosteje branijo.
Polinezijska masaža Raziskovanje več dimenzionalnih prostorov. Slavko Gorenc Bila je na sestanku s tujo civilizacijo Par iz vesolja.
Kako so kovali zemljevid Slovenije Kanaliziranje. Vse kar ste zamudili v knjigi devet stopnic Psihoterapevtka Bryndis Hrolfsdottir Telepatski prenos misli.
Prešeren in Kramberger spremljata dogodke. Pravljična bitja so med nami. Rezim, ki je zrtvoval kitajsko tradicionalno medicino, telovadbo, za um duso in telo. Nevsakdanji pogovori. Meditacija, reiki, barve, ufologija, spiritulano, duhovno. Stran z nepojasnenimi dozivetji. Pripisite tudi vase.

Glede na osmice, ki so del moje usode si pogosto zastavljam raznorazna vprašanja, zato takoj na začetku velja poudariti, da jih vi spoštovani obiskovalec zagotovo doživljate in razumete drugače kot jaz sam. Obiskovalcem te strani kajpak ne ponujam dokončnega in zagotovo edinega pravilnega pomena stevilke 8, ker prišlo je pač tako, da so se Pitagorovi učenci preveč razmnožili, še bolj rakropili, kar da slutiti, da je resničen pomen numerologije nekje obstal. Obstal je na neki točki, točki katero lahko obvlada nepredstavljivo ozka množica, saj s številkami se lahko tudi manipulira, to pa bi bilo več kot dobrodošlo za nas, že tako pohlepne in egoistične Zemljane. Dober numerolog, ali celo amater obkrožen s številkami bi mi utegnil nasprotovati, kar je njegova pravica, a ne dolžnost, saj sam sem zapisal le osebno mnenje, ne glede na to kakšno je moje znanje o številkah in številih.

Rodil sem se 8.8.1965 ob 5:30 uri v Kranju. Le nekaj trenutkov po tem so mi okoli drobne rokice privezali pasček s priimkom, ki ga sestavlja 8 črk. Vse lepo in prav, toda leto rojstva, kot so mi povedali kasneje je bilo takrat v znamenju Saturna, ki predstavlja število 8. Leto dni po mojem rojstvu smo se preselili v novo stanovanje na ulici Moša Pijade8. Danes, Zoisova 8. Ker sem bil prvi, zatorej starejši otrok v družini, je bilo samoumevno, da bom kmalu dobil družbo. 6.2.1972. sem dobil sestrico, ki sem ji na mojo željo dal ime jaz. Sprva sem menil, da bi bilo primerno ime Barbara, nakar sem se premislil in ji dal ime Sonja. Numerološko namreč, ime Sonja predstavlja število 17, 1+7=8, kar sem izvedel, ko je bila Sonja stara že 20 let.

Tako smo jaz, moja mama, sestra Sonja in zaenkrat še edina nečakinja, rojeni v letih ki jih pokriva Saturn s svojim številom 8. Rojeni smo namreč v letih 1965, 1944, 1972, 1993.

Ko mi je bilo 23 let sem odšel v tujino. Vse lepo in prav, toda dan odhoda in slovesa obenem je bil 8.10.1988., skupni seštevek dneva meseca in leta pa je 44 in kajpak ponovno 8. Po prihodu v tujo državo sem se nastanil na ulici s hišno številko 8. Cez nekaj let sem se iz tega stanovanja izselil in se za 10 mesecev preselil v stanovanje s hišno številko 15. Kajpak je bilo omenjeno stanovanje le začasna rešitev zato sem se ponovno preselil, to pot v stolpnico s hišno številko 26 kjer sem ostal štiri leta. Po tistem sem se ponovno preselil, vendar, da zapis ne bo tako monoton, naj poudarim, da to pot na ulico s stevilko 32. Vendar ko je prišel čas sem tudi kupil stanovanje. No, nič nisem bil presenečen, saj je hišna številka tudi tokrat 8.

Proti koncu leta 1989 sem se odločil narediti nekaj za prihodnost, zato sem vzel zastopstvo za artikel, ga proizvaja neko slovensko podjetje. Tistikrat se mi osmica ponovila. Zaprosil sem za nov bančni račun in ga v nekaj minutah tudi dobil. Številka: 4850. Ob tem velja poudariti da sem pri tej poslovalnici že 11 let. Številka banke je 0323, številka izpostave pa 26.

Kljub pogosto nasprotujočimi pogledi na svet, menim da nisem “zabit”, zato sem neko življensko delo začel pripravljati, že daljnega leta 1988. Čez nekaj let mi je del gradiva skrivnostno izginilo, toda del izginulega sem zopet nasel 8.7.1993, zadnja pisana stran pa je bila označena s stevilko 224. Odgovor na vprašanje o ponavljajočih se osmicah sem iskal tudi pri numerologinji Naci Jermanj Ne želim ji oporekati, ker tudi kos ji nisem. Toda odgovor ni bil dovolj obsežen da bi mi zadostovalo, ker šlo je zgolj za numerološko analizo katera me je pripeljala na še več osmic.

V zakon sem stopil 10.8.1991 in šele ko je žena prevzela moj priimek sem opazil, da je njen dekliški, gledano numerološko, pod vplivom stevilke 26 ali 8.

Sin Mihael je na svet prijokal 4.6.1996, ta datum pa da skupno stevilo 35 ali 8 4+6=10 1+9+9+6=25 10+25=35 3+5=8.
Ob rojstvu drugega otroka hcerke Karen, je vse kazalo, da bo ta rojena 8.7.99. Ta dan ji ni bil usojen ali si ga ni izbrala, zato je prišla na svet dan kasneje ali 9.7.1999 ob 9:44 uri. 9+7=16 1+9+9+9=28 28+16=44 4+4=8. Če grem dlje in izračunam še njen čas rojstva dobim vsoto 9+44=35 ali 3+5=8.

Tudi pogled v moj star Jugo potni list pove dovolj. Številka potnega lista ima skupno vsoto 35 ali 8, kot se to vidi tudi iz žigov v njem. Na pot sem zelo pogosto ravno ob dnevih katerih vsota je 8. Toda to niso žigi nekoc popularne slovensko avstrijske ali italijanske meje. Gre za žige dnevov načrtovanih dopustov v tem ali prejšnjem desetletju, vsi pa kajpak vemo, da je dopust nesmiselno planirati ravno na željeni dan, ker če v hotelu ali letalu ni prostora je potrebno na dopust iti nekaj dni kasneje ali prej. Drugače je s slovenskim potnim listom, saj je žigov le nekaj, in le eden ima osmico, kot tudi priznam, da skupna vsota številke potnega lista ni osem.
Pred nekaj leti sem kupil nov avto in pred prevzemom je bil seveda brez registracijskih številk. No, po treh dneh sem ga prevzel registriranega s številko SJ 008.
Vendar sva se z ženo odločila, da avto zamenjava po treh letih. Res je da sem ga v prodajni salon rabljenih avtomobilov odpeljal v mrtvi sezoni zato ga ni hotel nihče kupiti štiri mesece. Naposled sem se odločil, da ga odpeljem v drug salon. Avto z registrsko stevilko SJ 008 je bil prodan v štirih dneh. Ko sem se končno s podpisom odpovedal lastništvu tega avta sem se za hip ozrl tudi na ovojnico kjer je bil naslov podjetja s hišno številko. Kajpak je ponovno botrovala osmica, saj je bila hišna številke tega avto salona 8.

Pred časom ali v nedeljo 8.3.98 sem imel sestanek, povod tega pa mi lahko popolnoma spremni življenje. Kajpkak je sedaj vse odvisno še od drugih dejavnikov, zato menim, da se mi ta hip kaže toliko sonca kolikor zob. V isti mednarodni instituciji, to pot pri drugih ljudeh sem imel ponovno sestanek. To pot je bil datum 1.6. 1999 7+28=35=8 Povod sestanka je bil bogat vendar pa zaradi kompleksnosti teme lahko mine še veliko časa do prvih rezultatov. Upam le da na odgovor ne bom čakal osem let

Po vsem tem kar sem zapisal, še dodajam, da je to le del osmic iz mojega življenja, preostale niso tako zanimive, nikakor pa nobena od njih ni prišla zavedno, temveč se je vse odvijalo spontano. Glede na zgornji zapis je mogoče oceniti, da število osem pravzaprav le ni tako slabo kot se meni osebno včasih zdi. Da je na svetu še veliko in preveč ljudi bolj srečnih in nesrečnih kot sem sam, se dobro zavedam. Zato, če se ozrem na vzhod ali točneje na Kitajsko, je tam možno zaslediti celo verovanje v številko 8. Kajpak to ne počne vsak sleherni posameznik, vendar v nekaterih pokrajinah se je obdržalo mnenje, da je številka osem srečna zato naj bi bil otrok rojen 8. 17. ali 26. dan v mesecu bolj srečen kot drugi. Naj mi oni bolj verni in tisti ki jim beseda perverznost pade v uho kot kletvica za trenutek oprostijo. Poskusite si predstavljati kako noreli so tradicionalni Kitajci tam nekje novembra ali decembra leta 1987. Verjamem, da je bil takrat lov na otroke, ki bi se rodili 8.8.1988 nemogoč, saj je bilo to leto tudi Zmajevo. Komu se je verjetno tudi posrečilo, a mnogi so ostali brez naraščaja, postelje, s kupom sena na seniku in kajpak kolesom, ki ga Kitajci tako hudo potrebujejo.